Club d'Escacs Gerunda

• Incrementar grandària de la font
  • Grandària de la font predeterminat
  • Decrementar grandària de la font

Estem al Facebook

Correu Imprimir PDF

logo_facebook

Si ets un usuari assidu d'aquesta xarxa social has de saber que pots seguir tota la actualitat del club a través del nostre usuari del facebook. Clicka aquí per accedir al nostre perfil! A que esperes per fer-te amic nostre?? Cool

Així mateix. si hi ha algun article de la web que t'hagi agradat i que vulguis compartir amb la teva gent del facebook ho podràs fer clickant a la icona que surt a la part superior dreta de l'article.

icona_article

Se t'obrirà una finestra on apareixerà el títol de l'article: podràs afegir el text de comentari que vulguis, i si l'article té imatges podràs sel.leccionar la que vulguis per acompanyar la nota. Cal, això sí, que prèviament t'hagis connectat al teu usuari del facebook, si no és el cas primer se't demanarà que et connectis introduint el teu login i password.

La frase de la setmana

"Ajudeu les vostres peces, perque us ajudin"

Paul Morphy

Problema del dia

Subscriu-te a la web!!

Pots seguir les novetats de la web per email o bé amb el nostre feed RSS.

Entra el teu email:

Web C.E. Gerunda

Ens trobaràs al Facebook!

Trobes el contingut de la web interessant? Comparteix-ho afegint una nota al teu perfil del facebook.

T'expliquem com fer-ho!

Col.laboradors

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Welcome